Saturday, December 23, 2006

Hari yg ......

Hari ni rase agak sedikit bosan...weekends xbuat pape mmg la rase bosan....plak tu tinggal sorang2 kart umah..lg le bosan....pegi dapur ingat nak makan...tgk2 xde ape2 yg bley nak dimakan...nak masak gas habis la plak...sigh...tapi xpe...aku xkan berputus asa...nasib baik ade megi..hehehe..stok yg aku simpan tanpa pengetahuan mummy...kalo die tahu abis aku...aku nih suke masak...bagi aku memasak beri aku satu kepuasan dlm diri aku....lagi2 bila aku masak utk family aku dan jugak kawan2 aku...tp sha xpnah lagi rasa aku masak..sbb aku takut xsedap...aku nih kalo ngan die lain macam sket...rase gabra semacam...mula la aku jadik blur nanti...tp hari ni serious aku rase bosan...bile aku bosan aku mula la buat keje2 yg xpatut.....duduk dlm keta pastu tido...elok2 ade katil tido dlm keta...enset aku plak xde bateri...nasib baik ade cable usb nih...so aku charge kart laptop....dah puas aku tido dlm keta aku bukak plak blog nih...create new post...isk...dah senja la plak....sambung nanti ye...

No comments: