Monday, December 1, 2008

''Hari ni mmg hari yg paling mengantuk buat aku...bawak keta mcm org mabuk dah...dah lew slow plak tuh...tgh2 highway bawak 40...hilang akal ke ape...40 pun aku rase mcm dah laju semacam...dah le nak xciden plak tuh...terpakse lah aku berhenti tido...xlarat aku nak teruskan...Zzzz...langsung xjadi pegi tempat yg sepatutnya pegi...nasib lak sha xde dgn aku...kalo xmmg dah sakit jantung die..hehe...so the moral of the story is get enuf rest b4 u drive...bahye sgt2....hari ni plak xjumpe sha langsung....rindu yg amat kat sha...aku kene belajar mcm mane nak biasekan diri xjumpa sha....nak jumpa hari2 letih ar dia...yup,aku kene blajar...tp rindu mmg still rindu...tp terubat sket rindu bila dpt bercakap ngan sha walaupun dlm telefon...sket sebanyak membantu....byk jugak yg sha cerita kat aku apa yg berlaku hari ni.....apa2 yg berlaku dia bley hadapi smua tu...rintangan dugaan apa2 je la...aku akan cuba bantu sha utk hadapi smua tu... ''

mana kata2 mcm ni lagi?

No comments: